pirmdiena, 2012. gada 20. augusts

Mikipeles izaicinājums

Solīju un nu atrādu sevis mesto izaicinājumu Mikipelei. 


Pēc jautājuma bērnam, "nu kādu tad tu ballīti gribētu sev", sapratu, ka nu  ir ziepes. Šī ir pirmā ballīe manai mazajai jaunkundzei vienai pašai, kuru viņa patiešām ļoti gaidīja, jo redz viņa būšot pati galvenā, kaut gan es teikšu, ka viņa man ir diezgan kautrīga un atturīga būtne, un nav izrādījusi interesi pēc pūļa.
Nu par tām mikipelēm tā kā es iesāku, bet manam bērnam ir tak topā pašlaik princeses un rōzā . Lielā pārliecībā iesākot pārunas, ko un kā vēlētos, tik par princesēm runāju, bet....Tad nu satraukti metos pie tantes googles prasīt,  ko no tā visa īsā laikā var izdomāt.
 Atradu ļoti jaukas idejas ko un kā darīt un tik daudz melnās krāsas nebiju imantojusi  nu neatceros gan, laikam jau vispār neesmu izmantojusi melno papīru. Nemīlu es melno krāsu.  Redz kā visam pienāk pirmā reize, kā saka nesaki nekad nekad.

Tad nu krāsu pods priekšā un ķērāmies mēs meitenes pie darba. Daudz daudz baltu punktiņu.


Noteikti jau ar vajadzēja ielūgumus.






Un beidzot ar manā namā ir karodziņi, gan ne no auduma, bet tik sen kārotie karodziņi  ir arī man. He, he , man ar par tiem prieks, kā mazai meitenei.


Saposām namu kā kārtīgai minniju ballītei pienākas.






Cepām ar bērniem auzu pārslu cepumus.



un apzieķējām tos ar šokolādi un salipinājām minijas cepumiem bantes


Un sējām daudz lentīšu un līmējām nakļeikas.


Gatavojām groziņus cepumu līdzņemšanai uz mājām. Šī daļa bērniem patīk vislabāk, kad var ko veidot un taisīt, bērni ir ļoti atsaucīgi.




Un torte, mana vienkāršā un ātrā cepumtorte. Mīlu vienkāršās un ātrās receptes, lai dzīvo cepumtortes, jo tā garšo visiem.




Lūk tāds bija mans piedzīvojums ar Minnijām!

9 komentāri:

  1. Super, duper ballīte... es ar tādu gribētu...

    AtbildētDzēst
  2. Šīs mammu taisītās ballītes aizņem daudz laika un saņemšanās mammām, bet rada tik daudz prieka gan bērniem, gan beigu beigās arī mammām :) Ļoti skaisti!!! Tie cepumi superīgi.

    AtbildētDzēst
  3. Superīga ballīte!!!
    Es gan jau Tev teicu, bet vēlreiz atkārtošos-man lielā meita pirms ballītes teica: "Pie Ineses ir tik interesanti-viņa vienmēr kaut ko foršu izdomā! Nez ko šoreiz būs izdomājusi?"
    Un cepumu torte...mmmmm....man ar viņa šausmonīgi garšo!!!

    AtbildētDzēst
  4. Viss tik rūpīgs un pārdomāts! Feini!

    AtbildētDzēst
  5. Riktiga odā Minnijai! Skaisti un meitenīgi! Un kas var būt labāks par kopīgu darbošanos!

    AtbildētDzēst
  6. Jā, atceros, ka saviem bērniem ballītēs arī vienmēr bija cepumu torte - vēl nesen nospriedām - tā ir vislabākā! Super ballīte jums izdevās...

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...