ceturtdiena, 2010. gada 30. decembris

Svētku pārsteigumi

Gribēju ar jums padalītes ar skaistajām dāvanām, ko atnesa  man ziemassvētku vecītis:
Esmu saņēmusi Ineses rīkoto ZIEMASSVĒTKU PĀRSTEIGUMU,  pareizāk būtu teikt svētku pārsteigumu.  Ar visiem Latvijas Pasta cunduriem, beidzot esmu tikusi pie ilgi gaidītās paciņas. Tu Inese neuztraucies, uzaicinājumu uz pastu es saņēmu jau pirmssvētku vakarā, bet pie paciņas tik tiku tikai vakar, bet kas ilgi nāk, tas labi nāk.
Esmu ĻOTI patīkami pārsteigta par skaisto dāvaniņu.


Zinu ka tik vienu reizi tiku pieminējusi savu vājību pret tauriņiem, un tas tika pamanīts.
Tik smalki izstrādāts darbs..... Man patīk tādas lietiņas!!!!

 Jau aiznesu uz darbiņu parādīju kolēģēm savu brīnišķigo ziemassvētku brīnumiņu, viņas teica , ka es esmu pelnījusi, ko tik skaistu!
Paldies Inesei!!
  • Otrā dāvaniņa , kas gāja man ļoti pie sirds ir Stikla taurenītis




  • Grāmata -  "100 ziedi. tamborēti un adīti ''


    uzreiz iemīlējos šai pārtikas somā

    noteikti pamēģināšu uztaisīt rozītes un tik tik skaistos lavandas ziediņus


    Tūlīt tūlīt sāksies jaunais gads, ir pienācis brīdis novērtēt aizgājušo gadu un domāt par nākamo!
    Es novēlu , lai visiem piepildās grandiozie nākamā gada plāni! Pati sev vēlu vienkārši dzīvot un turpināt būt laimīgai!  Lai viss jums  un man izdodas!

1 komentārs:

  1. nu beidzot!!! Man jau sirds aš apstājusies - sāku jau domāt, ka Tev nepatīk, tāpēc nemaz i neliec te iekšā... Nu vobšim visvisādi jau esmu sevi izmocījusi, t.sk., ka vājība pret taureņiem varbūt ir bijusi negatīvā ziņā...
    Bet nu prieks, ka Tev patīk
    un nofočējusi arī esi tāpat kā es :))) Kaut kas līdzīgs mums galvās dzīvo :D

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...