otrdiena, 2014. gada 28. janvāris

Paldies!

Gribas tik daudz pateikt... Jau trešo dienu tās stāv, tās plaukst un smaržo. Zinu, ka manam paldies šeit ir īstā vieta.  Laine uzorganizēja īstajā man laikā  blogekskursiju. Ļoti man gribējās izkāpt no savas ikdienas, tas bija ļoti nepieciešams. Burvīga brīvdiena. Daudz čalošanas, vārdu lavīnas, smiekli, spiedzieni.  Skaistas lietas mani iedvesmo.  Un es nenobijos, par to visu,  ko gaidīju varu tikai ķiķināt(psaiho).
Frīdas Kalo lampiņu es noteikti uztaisīšu, jo tā piestāvēs manu princešu istabai. Kā man gribējās ielēkt tai rōzajā sirsniņu laivā lakstos. Skaistas rōzā atmiņas ar pavasara smaržu, jo tur taču jau bija pavasaris. Es nemīlu aukstumu un ziemu, lai dzīvo pavasaris. Vieta kur noteikti nokļūsiet pavasarī.
Kristīnei paldies par prieku ko tu dod šādi. Un maniem bērniem arī tika gabaliņš no šī prieka-buņdžiņprieka.


Feini bija to visu ieraudzīt dzīvajā un satikt tik daudz blogļaužu. Paldies par to ka jūs esat.

3 komentāri:

  1. Spārīt - sacīju jau e-pastā un vēlreiz te - PALDIES, ka pievienojies! Bija jautri un katra no mums bija daļa no kopējā prieka! :)
    Tiekamies nākamreiz! :)

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...