svētdiena, 2012. gada 23. decembris

Eņģelis



Mans rūķi, neuztraucies, tava dāvana ir pastā. Atzīšos, ka savā pirmsvētku skrējienā aizmirsu ka netikai man ir jānosūta dāvaniņa slepenajam draudziņam.  Bet to, ka man ar kāds sūta dāvaniņu  biju pavisam piemirsusi un tikai šorīt ieskatījos pasta kastītē. Tur bija uzaicinājums uz pastu pēc dāvaniņas, bet mana tālā pasta nodaļa jau bija slēgta., diemžēl. Tad nu pie dāvaniņas tikšu tikai pēc svētkiem. Būs tikai ilgāks un pacietīgāks gaidīšanas laiks.


Nebiju domājusi ka uzšūt enģeli būs tik grūti. Uz bērnudārzu bija jānes pašu rokām taisīts eņģelis. Ilgi ilgi domā ko un kā. Kaut kā šī ideja man diezgan ilgi nelikās kopā. Bija pat doma aiziet uz veikalu un nopirkt jau gatavu.

Tad  nu tāds ir mans enģelis.


Jaukus visiem Ziemassvētkus! 
Būsim kopā ar saviem mīļajiem!

2 komentāri:

  1. Nu man prāts ir mierīgs, zinot, kad paciņa ir aizgājusi :)

    Tavs rūķis ;)

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...