otrdiena, 2011. gada 24. maijs

Mani Jaunieguvumi

          Nespēju atturēties un vienaldzīgi paiet garām lielajam dziju kalnam. Nolēmu ka vajadzētu otrajai meitiņai ar uztamborēt cepurīti un tāpēc drosmīgi devos pie lielā dzijas klāsta. Prasīju kokvilnas dziju priekšs cepurītes un man pārdevēja piedāvāja dziju no bambusa šķiedras, tā aizdomīgi uz to skatījos, vai tiešām? Paņemot rokā uzreiz iemīlējos tajā, tik mīksta un maiga, patīkama ādai un arī pēc svara ir vieglāka.
un protams krāsas-saulainas, košas. Noteikti iesaku šo dziju priekš vasaras cepurītēm bērniem un ne tikai cepurītēm.
Mans pirkums neaprobežojās ar vienu dzijas kamoliņu, viens skaistos toņos dzijas kamoliņš, un vēl viens (no otra varētu uztamborēt cepurīti mazajai Emīlijai)... un tad mani lielie plāni turpinājās-dzija priekš tapošanas
tik nezinu kad es to visu veikšu, bet nākamā cepurīte jau ir tapšanas procesā.

3 komentāri:

  1. Vēl nav nācies satikt bambusdziju, bet gan jau. Man arī ir svarīgi dziju pataustīt un izjust. Krāsas gan košas un foršas!

    AtbildētDzēst
  2. ah, iemīlējos tai zaļajā kamolā :D

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...