piektdiena, 2010. gada 5. novembris

Grauzdiņi

       Biju nolēmusi savā blogā nerakstīt neko par ēdienu gatavošanu, jo ar šito lietu es esmu uz jūs, bet tā kā pēdējās nedēļas grauzītes manā namā ir topā, un tas ir ātri un viegli pagatavojams, nolēmu padalīties ar šito lietu.
       Es biju iedāmājusies ka grauzdiņu pagatavošana ir baigi piņķerīgā padarīšana - jāapcep maizīte eļļā un jāierīvē ar ķiploku, nu nē, tāda ķimerēšanās nav priekš manis.
       Noskatījos darbā, ko pavārīte ar pārpalikušo maizīti dara, nolēmu ka man ar šitā lietiņa ir jāizmēģina. Meitenes esmu sajūsmā, cik vienkārši un ātri un veselīgi tagadējā baciļu laikā!
Recepte:
           rupjmaize
           ķiploks
           olīveļļa 
            sāls
  Es ņēmu pusi kukuļa rupjmaizes(jo manā mazajā krāsniņā vairāk neiet iekšā),sagriež garenos gabaliņos,

bērni ir galvenie maizītes griezēji
 tad apgrauzdēju cepeškrāsnī maizīti, apmēram 20 min.(vispār tā ir gaumes lieta, tik ilgi cik cietu maizīti gribas), ik pa brīdim apmaisam uz pannas maizīti,  
tad karstu apgrauzdēto maizīti ieberam bļodā un virsū lejam eļļu, nu tā čut čut, cik nu eļļainu gribas, izmaisam, tad piespiežu vienu daiviņu ķiploku un atkal izmaisu (pirmajā reizē piespiedu 3 daiviņas, tas bija pa traku drusku) un beigās bikiņ uzkaisu sāli. Lai labāk viss samaisītos, var uzlikt bļodai vāku un kārtīgi sakratīt.

Vispār jau vajadzētu to maizīti drusku atstāt lai ievelkas, lai visi labumi sasūcas iekš maizītes, bet mūsmājās  nav pacietības gaidīt, kad maisu visu kopā, jau mazie pirkstiņi sniedzas pēc grauzītēm.


 Lai jums ar labi garšo!!!

4 komentāri:

  1. paldies par receptīti,jāizmēģina, man arī šādi grauzdiņi ļoti garšo

    AtbildētDzēst
  2. Superiigi grauzdinji sanaak-un abaam manaam princeseem garsho :) Paldies LIELS Tev par recepti :)

    AtbildētDzēst
  3. Superīga receptīte! Visiem ģimenes locekļiem ļoti garšo!

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...