sestdiena, 2010. gada 30. oktobris

Grāmatiņa Katei

Man bērna mamma jautāja: vai nav žēl dāvināt, tur ir tik daudz darba ieguldīts. Teikšu godīgi, šis ir mans lielākais projekts (tā es šito štelīti nosaucu) un prasīja ļoti daudz mana laika!
kas var vēl būt foršāks kā iepriecināt mazās sirsniņas un kā iemirdzas bērna acis saņemot dāvanu, tā ir ļoti laba sajūta, kas dod vēlmi taisīt atkal un atkal!
un te nu atrādu savu veikumu:


taureni var lipināt visās lapaspusēs
mākonītis pīkst un pārvietojas
 lietuslāsītes pil pik pik pik un zivtiņas peld buļ buļ
lietus ir mitējies un sāk spīdēt saulīte
Tā mans taurenītis aizlidoja pie mazās Katītes!

 P.s.
Jā par taureņiem, tie ir mana vājība, bet par to citreiz.

14 comments:

  1. Nu re gaisā ir!Ļoti skaista grāmatiņa,kurā ieguldīts patiešām liels darbs.Un man jau ļoti patīkas,ka es esmu pirmā gan komentāros,gan sekotājos.Bet,ja nopietni,forši,ka saņēmies uz šo te blogu štelli,jo zinu,ka šeit būs daudz skaistu lietu un interesantu ideju.

    AtbildētDzēst
  2. Pilnīgi piekrītu Ilzei. Šī grāmatiņa ir ārkārtīgi skaista. Diezvai pati uz kaut ko dādu kādreiz saņemšos, bet ja nu tomēr, tad vietiņa no kurienes ņemt piemēru man tagad būs!

    AtbildētDzēst
  3. nu nežēlīgi feina grāmatiņa - tik daudz smalkumu, krikumu, smukumu!!!

    AtbildētDzēst
  4. Milziiiigs paldies Tev par forsho daavaninju!!! Mums vinja patishaam ljoooti patiik-un arii MAAKAM noveerteet tavu darbu un miilestiibu ko esi tajaa ieguldiijusi:) Kaa MUMS ir paveicies ka TU esi ar mums draugos :*

    AtbildētDzēst
  5. paldies par labajiem vārdiem!!!
    nu patīk man visādi smalkumiņi un sīkumi, es laikam nemaz nemāku tā pa vienkāršo, to es parasti mācos no citiem!

    AtbildētDzēst
  6. BRĪNIŠĶĪGA grāmatiņa. Es kā reiz, jau kādu nedēļu meklēju info par šitādām gr. Jāsaka, ka šī ir visinteresantākā un glītākā.
    Man daži jautājieni(ja drīkst)-kā tas taurenītis līp visās lapās? kas ir pa vidu lapām-sintepons, vai nekas, vai kāda stīvumdrēbe? Tur īsti spogulīši tais aplīšos? kur tādus var dabūt?

    AtbildētDzēst
  7. Taurenim ir klāt lipeklis un katrā lapaspusē ir kāda detaļa, kas ir lipeklis! lapaspuses ir pildītas ar sinteponu.
    un jā, veikalā tiimari var nopirkt visādas krāsas spogulīšus.

    AtbildētDzēst
  8. Fantastiski, tiešām fantastiski! Un ieguldīts pamatīgs darbs!

    AtbildētDzēst
  9. Esi sveicināta Bloglandijā! Tu esi vēl viens cilvēks, kuru spēju vien apbrīnot par smalko detaļu šūšanu!!!! Grāmatiņa burvīga un darbiņš pamatīgs!

    AtbildētDzēst
  10. Paldies par info! Laba ideja par tiem lipeklīšiem katrā lapiņā:)

    AtbildētDzēst
  11. Vienkārši fantastisks darbs!! Man bija radusies ideja par kaut ko līdzīgu, kad ieraudzīju šo. Nu ir etalons pēc kā tiekties :D. Kaut kam tik smalkam vēl jānobriest, bet gan jau taps! :)

    AtbildētDzēst
  12. klass! Очень красиво и аккуратно сшито, супер!

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...