trešdiena, 2012. gada 12. decembris

Apadam kājiņas apadam dāvanas

           Mani tik  ļoti iepatikās reklāma, kur tiek apadīts viss. Sākot no galda, krūzītes, pat svecītes liesmiņa  ir no dzīpariņa. Nobeigumā pati māja tiek pie skaistās adītās rotas (tikai neatceros, ko tai reklāmā īsti reklamē, bet tas jau nav svarīgi, galvenais, kā tā mani uzrunāja). Tā nu es iespaidojos un sāku apadīt dāvanas- šķidrumu iepakojumus. 



Ar to adīšanu man ir kā ir jau otro gadu adu džemperkleitu otrjai meitai, bet kaut kā negrib tā kleita beigties.


 Pēc vecākās meitas lūguma tapa mazgabarīta darbiņš, jo to tak es spēju, tas ir manos spēkos neadīšu tak es gadu un tā es saadīju pat divus pārus.

Stilbu sildītāji-getras






Esmu gandarīta par savu veikumu, jo tomēr adīšana nav mana stiprā puse, nevaru nolikt sevi plauktīņā pie adītājiem.


2 komentāri:

  1. Spiežu pogu - Man patīk :)Tik praktiski, un skaisti ar'

    AtbildētDzēst
  2. Nu nez vai vari sevi saukt par neadītāju!Man arī patīk!

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...