svētdiena, 2012. gada 22. aprīlis

Raffaello

Pēc lielākas pauzes esmu atsākusi pērļot. Sapērļoju daudz daudz tā sauktās rafaello bumbiņas.Jau vairs neatceros kas viņas tā nodēvēja, bet tā nu viņas ir ieguvušas sev vārdu.


Pirmo reiz tik daudz taisīju, vienu viet.  Tā bija dāvana burvīgākajai skolotājai Sarmītei. Viņa ir skolotāja ar lielo burtu, kārtīgs sava amata veicējs. Viņa strādā ar sirdi un dvēseli, tik profesionāla  un kolosāla skolotāja. Mans bērns ar prieku brauc pie viņas uz dziedāšanas stundām.
Tā kā mans dators paņēma sev līdz nebūtībā visus foto, tad nevaru jums parādīt nevienu bildi ar skolotāju Sarmīti, bet te interneta dzīlēs šo to atradu.
Sanāca man tāds maziņš slavinājums skolotājai, bet es nespēju klusēt par lieliskiem cilvēkiem, kuri dara tik labus darbus kā māca mūsu bērnus un vēl tik lieliski.

Nu lūk, tādas nu man sanāca raffaello krellītes.



5 komentāri:

  1. Burvīgs darbs! Apbrīnoju (kā vienmēŗ:) ) pērļotāju pacietību!

    AtbildētDzēst
  2. Sveika! Ļoti skaista rota sanākusi! Vai nevari padalīties ar info, kur var atrast kādu pamācību (sakarīgu) par to kā veidot šādas bumbiņas. Paldies!

    AtbildētDzēst
  3. Es pati mācījos šīs bumbiņas taisīt no businkas-lisas
    http://businka-lisa.livejournal.com/44488.html
    tieši no šī apraksta

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...