trešdiena, 2012. gada 28. marts

Oliņu svētku gaidās

Mani mazie Lieldienu projektiņi.
Tā nedaudz nolēmu paplānot lieldienu dekorāciju gatavošanas laiku. Katras Lieldienas man ir gribējies sašūt skaistus putniņus, ko piekarināt pilnus saplaucētos zarus. Vienmēr ir pietrūcis tam laika, bet šoreiz esmu apņēmības pilna un eju uz mērķi. Zari ir salikti burkā plaucēties.


Sīpoliņi ir groziņā sastādīti, vispār ļoti labs lieldienu dekors - zaļie lociņi

 
Un protams, kur tad bez Lieldienu zālītes, ceru ka viņa izaugs laicīgi, jo ir palicis mājās tā pavēsāks.


Nu jā, tad par tiem putniņiem, ir jau tapuši 3 gab. Tā lēnām iet uz priekšu, bet tuvojos jau galamērķim.


Šūtos putniņus būs jāatliek vēl uz vienu gadu, jo paņēma mani tie filcētie putniņi savā varā.



Otrais mans mazais projektiņš ir paredzēts taisīt kopā ar bērniem. Esmu jau drusku iesākusi taisīt pom-pom.


Kas no tā visa mums sanāks parādīšu kādu dienu vēlāk.
 Gaidām Oliņu svētkus!

3 komentāri:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...