ceturtdiena, 2011. gada 22. decembris

Vecīša cimdiņš


Šodien saņēmu apstiprinājumu, ka mana dāvaniņa ir nonākusi līdz adresātam. Un nu varu jums atrādīt  tās saturu, jo laikam mans dāvanas saņēmējs to diez vai atrādīs publiskajā telpā.
Es jau ļoti priecājos, ka esmu trāpījusi uz aklo to īsto un tieši atbilstošu dāvaniņas saņēmējam. Jo kad es saņēmu no Ineses adresātu, kam man jādarina dāvana, diezgan saskumu, jo nav pilnīgi nekā, tikai vārds, bet nu ir tāds gandarījums, ka tomēr es esmu iepriecinājusi dāvaniņas saņēmēju.


Lūk ar saņemtais e-pasts no Agitas:
Sveika, paldies par jauko pārsteiguma dāvaniņu! Esmu pāārlaimīga par jauko noslēpumu cimdiņā, nezinu kā , bet Tu esi trāpījusi desmitniekā-es nēsāju auskarus un apaļas formas auskari ir mani mīļākie!
  Priecīgus Tev svētkus, Agita un lai labi nēsājas!

 Novēlu katram piedzīvot mazu brīnumiņu un lai mazie sapņi piepildās Šajos Svētkos!
 

1 komentārs:

  1. ja godīgi, es nešaubījos ne mirkli, ka Tava intuīcija Tevi nepievils :))) Ziemassvētkos brīnumi notiek - tā ir patiesība un tas ir pa īstam :)))

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...