pirmdiena, 2011. gada 29. augusts

Caurspīdīgās sirsniņas!

Izmantoju parastos būrtnīcas vāciņus
nācās kopā šūt ar rokām, jo šujmašīnai pārāk asi zobiņi

sāku rotaļāties ar krāsām piepildījumā

gribējās man tās sirsniņas ar sarotāt ar lentītēm un ne tikai...
(varbūt kafiju māniem šis teikums liksies smieklīgs) kafijas pupiņas ar šokolādi smaržoja vienkārši dievīgi, jau pasapņoju ka kafija ar šokolādi ar noteikti tik aromātiski garšotu
sirsniņas tapa iedvesmojoties no

5 komentāri:

  1. superīgas sirsniņas - neesmu kafomāns, bet nezin kāpēc no visām sirsniņām tieši kafijsirsniņas šķiet vismīlīgākās, omulīgākās...

    AtbildētDzēst
  2. skaistas sirsniņas :) man arī kafijas visvairāk patīk.. jau iedomājoties to smaržu vien.. :)

    AtbildētDzēst
  3. tiešām feina ideja. tādu vēl nebiju redzējusi. :)
    tik vienkārša vēl pie tam, bet iespaidu dod ļoti pozitīvu. Būs kas tāds jānokopē uz ziemassvētkiem :D

    AtbildētDzēst
  4. šodien esmu sajūsmā. Esmu redzējis vairākus komentārus no cilvēkiem, kuri jau bija saņēmuši kredītu no LAPO M-F, tāpēc nolēmu pieteikties, pamatojoties uz populāriem ieteikumiem un tikai pirms dažām stundām savā kontā apstiprināju kopējo summu 28 500 eiro. Šīs ir patiešām lieliskas ziņas, un es iesaku ikvienam, kam nepieciešams īsts aizdevums, pieteikties pa e-pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...