otrdiena, 2011. gada 12. aprīlis

Putni un šalles

       Zinu ka neko ilgi neesmu ka  rakstījusi, bet jāatzīstas, ka esmu nonākusi ļoti lielā laika trukumā!! Cenšos laboties un stāstu, ko esmu sadarījusi šajās dienās.
       Bet iepriekš pirms rādu savu veikumu gribas man pastāstīt par priecīgo, mūsu darinātajā putnu būrī jau ir apmetušies strazdi, un jau trešajā dienā pēc būrīša pielikšas. Meitenēm par to ir tik lieli prieki!!
Diemžēl putniņi bija veiklāki par manu fotogrāfēšanas prasmi, laikam tur vajag lielu lielu pacietību, sēdēt un gaidīt, un vēl paspēt sabildēt tos putniņus!

       Un vēl gribēju atrādīt gala rezultātu, kāda man sanāca lillā notapotā šalīte.
kā jau iepriekš rādīju, šalle ir tapota tauriņrakstā
 un kur tad bez uztapotajām puķītēm, nu iepatikušās man viņas dikti ir

3 komentāri:

  1. Smalks darbiņš! Un gn jau putnēni kādu dienu ļausies fotogrāfēšanas sesijai!

    AtbildētDzēst
  2. šallīte skaista, šis rakstiņš ir patiesi jauks un mīlīgs

    AtbildētDzēst
  3. Ļoti skaista šalle sanākusi!:) gribēju teikt, lielu paldies, pa tapošanas pamācībām, arī man no tava tapošanas apraksta ir tapusi pirmā šalle. Tagad jāķerās pie otrās, tauriņu rakstā. Liels paldies!

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...