otrdiena, 2011. gada 15. marts

Mani mīļākie cimdiņi

     Zinu jau, zinu ka ziema ir cauri, nezinu vai pat sanāks vēl šosezon viņus nēsāt. Nu dikti mīļi man viņi, šie burvīgie filca cimdiņi, kurus man uzdāvināja draudzene. Priecājos, ka viņos nekad nav salušas rokas un viņi nepaliek slapji, lai kādas sniega kaujas rīkotu. Šie cimdi  jau man ir otro sezonu, tikai re kāda skāde notikusi, nekas nav mūžīgs, bet nespēju es izmest viņus laukā.

Dēļ lielās mīlestības pret šiem cimdiņiem nopirku filca adatu, lai "salāpītu" ja tā var teikt. Teiktu ka pat diezgan ciešami man izdevās viņus salabot, nevar redzēt labojuma vietas.
Noteikti nākamajā bargajā ziemā ar viņus nēsāšu

Un filca adatiņa ar neiegulst skapī, bet tiek likta lietā. Meita izrādīja interesi un uzfilcēja savu pirmo taureni un puķīti

bet ļoti ļoti enerģiski filcējot saulīti adata nolūza.
Konsultējos  pie šīs lietas pratēja, kā viņa man skaidroja, tā esot bieža lieta, adatas lūztot bieži, tā kā būs jādodas uz veikalu pēc jaunām filca adatiņām!!

6 komentāri:

  1. cimdiņi fantastiski - pat bildēs tie izskatās supermīļi :D
    Puķes dievīgas, ļoti grezns kopskats - nu nemaz vairs neder sniega kaujām, tikai glamūram vien :D

    AtbildētDzēst
  2. Nu tu jau zini ka man ljoooti patiik shie tavi cimdinji:) Un salaapiit ir izdevies riktiigi pa smuko:)

    AtbildētDzēst
  3. Tiešām skaisti cimdiņi. Un par tām adatām - nesatraucies, tā tiešām ir diezgan bieža parādība.

    AtbildētDzēst
  4. Taurenītis ir sanācis nu ļoooooooooti burvīgs!!!
    Ienāc pēc balviņas http://dziiveslabirintaa.blogspot.com/2011/03/cik-patikami-sanemt-davaninu.html

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...