otrdiena, 2010. gada 7. decembris

Kapēc es sāku rakstīt savu blogu

            Šogad ir sanācis tā ka man nevajadzēs bērniem šūt ziemassvētku koncertiem kostīmus-maskas, jo bērniem ir iedalītas tādas lomas, ka varu izmantot iepriekšējo gadu maskas - pelīte un sniegpārsliņa. atrādu pagājušā gada kostīmus čaklajām rokdarbniecēm , lai raisās jaukas idejas bērnu masku tapšanai.

Mans mazais peļukiņš
         Šuvu peļu cepuri un sarafāniņu, laikam jau lielajai meitei nederēs tā peļu kleitiņa, tāpēc nāksies uzšūt jaunu pelēku kleitiņu.
         Un te divas sniegpārsliņu kleitiņas




Un te iemesls kāpēc es sāku rakstīt  savu blogu

          Divas dienas iepriekš audzinātāja man paziņoja ka mana princese ziemasvētku pasākumā būšot egle. Mani pārņēma izmisums, kā lai tik ātrā laikā dabū ko gatavu. Visu vakaru pavadīju sēžot pie datora, meklējot idejas kostīmam . Apskatot visus redzētos kostīmus man tapa šāds eglītes tērps. Teikšu godīgi, idejas kur smelties bija ļoti maz,  tāpēc es nolēmu dalīties ar savām idejām arī ar citiem.

1 komentārs:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...